Helgig uppdatering

2010-05-24 @ 15:12:24

jag är fasligt kass på det så kallade bloggandet på helgerna
men det får ni ta :)

i torsdags så firade ju jag o hjärtat våra fem månader, fast det ordentliga firandet tog vi i fredags
när älsklingen kom hem från jobbet så lagade vi mat, öppnade en flaska vin, njöt av efterätt bestående av glass o jordgubbar o hade allmänt fredagsmys
jag överdriver inte när jag säger att jag förmodligen upplevde den finaste fredagen någonsin, just i fredags
<3

     


i lördags så sken solen från klarblå himmel så då tog vi ut handdukar o la oss ute på gräsmattan o solade lite
så himla härligt
efter det drog daniel iväg på samling o ytterligare nån timme efter det så kom pappa o malin o hämtade upp mig o så åkte vi till malmheden o såg när norberg tog hem säsongens första seger
det stekte på läktarn o jag blev redigt röd om mina armar, härligt att det börjar bli sommar ;D

efter matchen så åkte jag o hjärtat till davidsbo där vi bjöds på mat
vi bjöds även på matcher i såväl kubb som uno, där kubben gick åt pipan men där unon gick desto bättre ;)
en helt fenomenalt bra lördagskväll hur som helst, alla kategorier!




igår hoppades vi på ännu mer sol, men upplevde bara regn regn o åter regn...
så vi spenderade dagen med att städa, plocka o allmänt röja
sen började vi laga mat o förbereda kvällen
vi bjöd nämligen hit mamma, pappa o malin på mat igår o det vart lyckat
så himla roligt att de kommer hit o hälsar på :)
spelade lite uno förstås, det gick käpprätt åt ja-ni-vet
hahaha, men nåja... kvällen var makalös ändå
helt underbar!
älskar er




måndag idag o eftermiddagsvecka för daniel

han åkte för snart en timme sen o jag längtar redan efter honom


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0