Greyson vs. Gaga

2010-05-19 @ 13:16:29
jag har sovit tolv stycken utvilade timmar i natt, det kan ses som ett resultat av att jag glömde ställa klockan igår
som i sig kan ses som ett resultat av hur ofantligt trött jag var kl 21 igår kväll
egentligen så behöver jag ju inte gå upp 7-7.30 varje morgon, men jag har valt att göra rutin av det så därför fortsätter jag
annars blir jag seg o skjuter upp skolan till förmån för andra saker, roliga saker
o det är inte bra, skolan är viktig o det är viktigt för mig att jag sköter den
o det måste jag nog faktiskt få tycka att jag gör också :)

gårdagskvällen spenderade vi på traskande fötter
åt ute på balkongen när hjärtat kom hem o sen åkte vi över till paradiset
därifrån gick vi ut till eskiln, gick varvet runt (säsongspreimär för tipspromenaden igår nämligen) o gick sen hem igen - för er som inte vet så är det lååååååång bit att gå
mitt knä gick typ av, mammas höft också
men inte viker vi ner oss för det inte ;D hahaha
lär väl kanske påannonsera pappas interna vinst också antar jag, även om det smärtar litegrann ;)
han slog oss alla tre
men nästa gång tänker jag ta hem´et ;)
<3

har ni inte lyssnat på greysons paparazzi så ta o gör det, ganska häpnadsväckande faktiskt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0