Godmorgon

2010-05-31 @ 09:02:22
godmorgon, sitter o väntar på att seminariet ska börja
näst sista seminariet för den här terminen
är trött på det här nu känner jag, inte alls speciellt motiverad
men man får ta tjuren vid hornen som man brukar säga o helt enkelt hålla ut idag o på morgondagens allra sista seminarie 
sen ska jag lägga allt krut på sista tentan!

hade trevligt som tusan igår, åt supersmarrig grillad mat med mamma, pappa, malin o marcus - i solsken hör o häpna
senare på kvällen fick vi oväntat besök av svärföräldrarna, vilket var hur kul som helst! :)
sen spelade vi lite uno innan jag styrde mot kornetten igen

idag skiner solen o jag hoppas att den fortsätter göra det resten av dagen också
jag längtar efter mitt hjärta, extremt mycket

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0