Det är typ här va?

2010-05-07 @ 12:43:03
för tillfället har mina fingrar ändrat skepnad o förvandlats till russin av allt diskande
det känns inte så mysigt
men å andra sidan så kan jag nu välkomna helgen med vidöppna armar o bortblåst grådask
det känns ju flera högar mysigare ;)

fick en smärre skrattattack för en stund sen när jag snirklade in mig på fejjan o till min glädje såg ett meddelande från sandy.. hon påminde mig om att O-mellets betydde vår position o jag kunde inte annat än gå sönder en aning åt vad roligt det var - o bevisligen fortfarande är! själv bidrog jag med "do you speak english? NEJ. svenska? FAAAAAN", något som aldrig kommer bli passé ;P ovärderliga stunder minsann, ovärderlig person
längtar efter dig puffran, bra mycket!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0