14.54

2010-05-27 @ 14:53:43
tror minsann inte att jag bidrog med nåt härifrån igår?
måste helt enkelt bara ha glömt :)
efter hjärtat hade åkt till jobbet så övade jag lite på låtarna inför bröllopet o så tog jag mig en promenad
sen klev jag in i duschen o sen kom mamma, pappa o malin förbi o hämtade upp mig
vi styrde vidare mot malmheden där norberg skulle möta virsbo
matchen slutade oavgjord o fler kommentarer än så har jag faktiskt inte, det tror jag inte nån har

torsdag idag o sista jobbdagen för hjärtat - eller inte
skulle ha varit så, men nu blir det helt annorlunda

vi gjorde lite pannkisar innan hjärtat åkte, det var lika smarrigt som vanligt
nu ska jag ta o öva lite mer på de där låtarna o sen ska jag ta tag i disken
ikväll tänker jag träna, ska bli kul
dessutom ska jag hålla tummarna för att anna tar sverige vidare till finalen på lördag

'Let it rain let the wind blow
For as long as I’m with you I´ll be all right
Take my hand, cause I won’t let go
And I promise you the rest of my life'

daniel, jag älskar dig!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0