Would you rise again?

2010-03-24 @ 20:19:55
idag har det varit en extremt trött onsdag, det har inte alls varit min dag idag - inte nånstans
eller jo, på uppgifterna kanske, men tankeverksamheten är alldeles för överarbetad känner jag
man trasslar in sig överallt, blir glad när man tar sig ur, trasslar lite igen o ja, ni hör ju
känns som man pendlar lite mellan hopp o förtvivlan ibland
det har varit en såndär riktig under-isen-dag idag, men man får försöka greppa tag om den där ljusglimten som faktiskt finns och som innebär att det faktiskt är över på fredag
jag hade tänkt åka iväg o träna lite ikväll medan hjärtat var på träning, men nej
mitt huvud går på högvarv o jag orkade helt enkelt inte
kanske blir i morgon istället, eller inte - det visar sig
nu tänker jag inte tänka nå mer ikväll
nu ska jag bara njuta av mitt supervackra sällskap

vill förresten skicka varmaste tacket till märta - du får mig alltid att lyfta lite extra
<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0