Vår nu tack!

2010-03-10 @ 11:19:19
solen skiner o jag älskar´t
jag håller tummarna för att vädret håller i sig framöver så snön äntligen kan försvinna o våren kan börja kännas på riktigt, för nu vill jag inte ha vintern kvar nå längre.. det räcker - på återseende lagom till slutet av november liksom :)



längtar ganska mycket efter sommar o semester - västkustens klippor slår aldrig fel


har varit fullspäckat med plugg hela förmiddagen, med start 8.30
efter tre timmar känner man sig ganska seg i huvudet så nu är det skönt att det är avklarat
vi ligger bra till med uppgiften känner jag, great!

nu är det damernas störtlopp på tv, det tänker jag minsann titta på
sen får vi se vad som händer
ganska lugn onsdag överlag känner jag, lovely :)

på tal om lovely, det var precis vad gårdagskvällen var
daniel hjelm - du har hela hjärtat


Kommentarer
Postat av: Maria G

Vilken underbart härlig sommarbild :) Jag längtar också till sommaren :) Hoppas att det går bra för dig med matten!



Kram Maria G

2010-03-10 @ 13:17:31
URL: http://groothie.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0