Två flugor i en smäll

2010-03-18 @ 11:16:36

idag har jag ingenting på schemat = inga tider att passa
så därför tog jag mig en välbehövlig sovmorgon i morse o gissa om jag har sovit bra?
som en stock o prinsessa samtidigt, så himla skönt!

vaknade 9.30 vilket betyder att jag har sovit i nästan elva timmar
åt fantastiskt god frukost o nu har jag precis kommit in från en kort prommis till ica
tänker plugga en massa matte idag ändå förstås, men jag tänker ha på skidskytte i bakgrunden
o tvätta lite kanske?

var iväg o tränade igår medan hjärtat var på sin träning
kändes som jag hade hur mycket energi som helst o det var så himla roligt

nu ska jag sätta igång med mina bestyr
ha en trevlig torsdag kära ni, i morgon är det äntligen fredag igen :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0