Till Malin!

2010-03-19 @ 11:20:29
måste förresten passa på att förtydliga hur otroligt duktig min syster är
hon pluggar som en tok, pendlar konstant mellan beautytown o västerås
går upp omänsligt tidigt o pluggar sena kvällar
hon läser svåra kurser, bl.a. på engelska, o löser svåra uppgifter med bravur
idag fick hon veta att hon fick VG på den senaste kursen (o alla som är insatta i universitets- o högskoleverksamhet vet att VG är det högsta resultat man kan få)
jag är så himla glad för hennes skull o jag kan inte vara annat än oerhört stolt över henne

bästa syster du är fantastisk o helt underbar
jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: märta

Jag älskar dig! Du är världens i särklass bästa syster. det finns ingen som du<3

2010-03-19 @ 11:37:18

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0