När vi två blir ett - eller tre

2010-03-03 @ 15:23:30
nu har jag setat o haft grupparbete i ganska prick två timmar o det känns så himla skönt
vi gjorde klart i princip alla uppgifter så nu ska vi bara sammanställa allt o få in det på ett o samma ställe
så det tänker vi göra i morgon - känns så himla skönt! vi gjorde en hel del idéknäckande också så ja, jag känner mig ganska tillfreds måste jag nog säga.. i allafall mer tillfreds än jag gjort tidigare i den här kursen :P

nu väntar jag på att älsklingen ska kliva innanför dörren, det händer förhoppningsvis vilken sekund som helst
då ska vi kasta ihop vår gudomliga thai-gryta.. smaskens! :)

har varit fullt ös på fröken t idag vill jag lova.. älskade att jag hann träffa märta en sväng när jag var hemma
passade på att lämna ett litet meddelande på mammas o pappas säng också ;P <3

på lördag är det middag o spelkväll på davidsbo
vi laddar som djur redan nu - jag o älsklingen ska bli ett med uno ;)
inget kommer kunna stoppa oss <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0