Lite luft gör alltid susen

2010-03-12 @ 19:05:52
sådärja, nu är jag människa igen
tog en liten men väldigt härlig promenad nyss - var ju tvungna att införskaffa lite fredagscandy ;P
men ja, luft var precis vad jag behövde, hela jag var nämligen seg kola innan
men nu så, nu är jag extremt redo för lite fredagsmys

med start nu - slutspelsmatch i innebandy, let´s dance, solsidan
o candyt såklart ;P

vi gjorde förresten toksmarrig sallad idag
pestopasta, grillad kyckling, knaperstekt bacon, pastrami, sallad, tomat, gurka, rödlök, champisar, soltorkade tomater, ananas, paprika o vitlöksbröd
jössemig - det kittla dödsskönt i kistan som farsan baloo skulle ha sagt ;P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0