Kolaknäck all over

2010-03-23 @ 19:43:10

plugg plugg matteplugg, all day long - på riktigt!
har slutat nu
fick iof gudomligt härlig paus mitt på dagen när jag åkte över till beautytown o kramades med min älskade käraste o finaste mamma
blev dessutom lite fika på hembygdsgården för oss två o mormor
ovärderligt bra tid
gud mamma vad jag älskar dig
gud pappa vad jag älskar dig
gud malin var jag älskar dig
ni är guld - rakt igenom!

daniel är också guld, renaste o dyraste
är så tacksam för allt du gör älskling
finns ingen som du - vi är för alltid <3


nu ska vi snart titta på mästarnas mästare o sen blir det nog läggdags

för det är bannemig bra mycket kolaknäck i mitt huvud just nu
jag längtar till klockan slår 18 på fredag, för då är tentan gjord = jag får andas igen 


Kommentarer
Postat av: märta

tycker verkligen synd om dig som måste slita med matte hela dagarna, men tentan kommer du klara galant för du är bäst!

Tess, DU är guld - rakt igenom<3

2010-03-23 @ 21:42:54

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0