Jag är tillbaka

2010-03-17 @ 13:52:32
idag är jag glad, för i morse fick jag ett bra besked
eftersom jag är på fullkomligt rätt väg o faktiskt helt ok nu så kanske man kan berätta vad det handlar om?
jag ska fundera på saken, men det kan säkerligen hända att jag delar med mig
hursomhelst så är allt bra o det är det som är viktigt :)

annars har dagen enbart bestått av plugg
förseminarie 10-10.30, redovisning 10.30-12.00, efterseminarie 12.12.30
efter det mättade jag magen o diskade
men nu ska jag sätta igång med plugget igen
den omtalade tentan börjar ju nämligen krypa sig inpå, så plugget kan definitivt inte läggas åt sidan
inte för att det brukar läggas åt sidan annars heller, men ja ni förstår..

många kanske är nyfikna på lägenhetstittandet igår
o för er kan vi väl meddela att vi kommer fortsätta kika ;P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0