Idag är jag trött!

2010-03-09 @ 10:22:27
godmorgon mina vänner
nog för att jag har varit vaken ett bra tag redan, men godmorgon ändå
igår hade jag minsann en kanon-dunder-måndag med bästa sis - bilresa, musik, shopping o hela gudomligt god mat
ni hör ju själva... kanon-dunder-måndag!
men det var ganska stressigt också mitt uppe i allt, det ska jag väl inte sticka under stolen med :P
hade ju som sagt grupparbete på morgonen, sen blev det frukost o iordningfix innan jag åkte iväg till beautytown
hämtade boken på bibblan, sprang in med grejer på paradiset, hämtade malin
körde iväg till vässan, lämnade av märta på skolan, shoppade lite
mötte malin när hon hade slutat, shoppade lite till, åt o shoppade lite till
åkte hem, studsade in på paradiset o kramades lite med mamma o pappa innan jag bytte om på två röda innan jag åkte iväg till fagerstahallen för lite träning
efter träningen styrde jag över till norberg igen o fick äntligen träffa hjärtat
duschade, åt o sen kunde jag andas
fullt ös som ni märker, men jag klagar inte för igår var det som sagt kanon-dunder-måndag

idag är jag däremot trött som en gnu, men det får man ta
jag har packat in mina kläder i garderoben som jag fick av älsklingen o ätit frulle
nu är det snart dags för lite grupparbete, men mer ansträngade än så blir det inte
med undantag för en härlig promenad med hjärtat senare ikväll :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0