Flera saker samtidigt

2010-03-16 @ 13:20:36
gårkvällen visade sig bli ordentligt händelserik o full av information
så vi gick o la oss ganska exalterade o uppe i varv

idag är jag fortfarande exalterad o uppe i varv, för ikväll ska vi nämligen åka till västanfors o kolla på lägenhet
wihooo - känns som det är igång på riktigt nu :)
har precis varit ut på en liten promenad, såg ut att vara så himla skönt i det klarblåa o soliga
o ja, det var det verkligen

så nu ska jag ta mig en dusch
finns det tid så pluggar jag nog lite till också innan hjärtat kommer hem

Kommentarer
Postat av: Oddlone

Great site! Lots of useful information!

2011-01-04 @ 11:35:34
URL: http://oddlone.blogimagine.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0