Du är något extra

2010-03-11 @ 21:38:00
min sköna torsdag slutade tyvärr inte som jag hade tänkt mig
för min mage känns inte helt 100
men förhoppningsvis är det inga konstigheter o då är det nog bra redan när jag vaknar i morgon
ja, det är väl inte dåligt egentligen, men det är inte helt bra
skippade därför bodypumpen, kändes inte så lockande att ställa sig o börja böja sig med massa vikter liksom
spar det till en annan gång liksom

nu längtar jag mest efter fredagen.. fast jag gruvar mig en del också
för i morgon har jag nämligen litteraturexamination mellan 8.30 - 16.30 o jag känner mig väldigt förvirrad över den
men det lär väl visa sig - förhoppningsvis går det bra, o förhoppningsvis behöver jag inte sitta till halv fem!

hursom så var det oerhört trivsamt att bli bjudna på mat hos daniels mormor o morfar
o det var otroligt skönt att få gosa lite med min fina mormor
dessutom hann jag spendera tid med min tolvpoängare till pappa, så min torsdag slutade ju inte så himla pjåkigt after all

godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0