Bring it on!

2010-03-25 @ 13:33:37
åh vad mycket bättre det känns idag
känns litegrann som jag faktiskt är ganska redo inför morgondagen, eller ja - så redo som man om möjligt kan bli i allafall
vet inte riktigt vad jag ska göra mer, men samtidigt så känns det underligt att sitta här dagen innan vider-tentan o egentligen inte plugga så värst mycket
men ja, gårdagen tycks ha gett väldigt mycket resultat o jag tillhör den skara som tror att det faktiskt finns en gräns för hur mycket mer man kan pränta in i skallen :P
o jag tror att jag har nått den gränsen nu, känns som jag förstår det mesta (jag inser iof att det är livsfarligt att säga så, för då går det väl åt pipan) men vad jag menar är att jag inte tror att jag kommer att lära mig nå mer nu, även om jag skulle gräva ner mig i böckerna de timmar som återstår av denna torsdag
jag tänker gå igenom de gamla tentauppgifterna lite mer bara, sen får det faktiskt vara nog

men nu tänker jag ta hand om disken
när hjärtat kommer hem blir det ugnspannkaka o prommis
o så ska vi svänga över till paradiset en snabb sväng o hämta bil nr 2 också, innan vi gör kvällen

Kommentarer
Postat av: Hermannstella

good job please keep on the good work

2011-05-24 @ 10:32:50
URL: http://hermannstella.blog366.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0