Äntligen helg!

2010-03-05 @ 14:32:55
efter teknik-krångel för de allra flesta så vart vi klara med redovisningen av laborativ geometri till slut
drygt när det strular, men skönt nu när det är över
"bara" tre veckor kvar på den här bedrövliga kursen (om jag har räknat rätt) o det känns som jag räknar dagarna som man gör fram till jul... i allafall nästan ;P
ska bli så himla skönt när den är slut - om man lyckas klara den förskräckliga tentan vill säga :/
men hur som så ser jag mycket mer fram emot att påbörja nästa kurs vägar till skriftspråk, istället för det här dravlet

nu är det helg på riktigt o jag tänker njuta till fullo
blir tacopaj idag minsann o sen kommer emmelie, eric o ida över på lite 25års fika - trivsamt
sen blir det fredagsmys för allt vad vi är värda

var ju iväg på bodypumpen igår förresten, åkte in på paradiset en sväng innan o mös med mina fina föräldrar
idag har jag träningsverk, great ;D haha

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ojojoj, det här känns inte bra, jag som har börjat se framemot mattekursen istället för vägar till skriftspråket.. Kanske är dags att börja bäva lite för den nu då? ;) Haha

2010-03-08 @ 10:39:32
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0