Bröllopsbilder

2010-06-24 @ 20:19:51

     
märta o jag är redo för bröllop - min fina älskling

     
daniel o jag - brudparet - marcus o malin

     
mina bedårande föräldrar - brudparet


     

     

     

     

     

     

     
twisted sisters for life helt enkelt, haha - de två följande bilderna kan jag inte annat än älska
jag försökte förbrilt få med de alla på bild genom att låta lite klämd o säga "höööh", först skrattade dem o sen instämde dem i ett rungande "hööööööh", hahaha... jag kan skratta hur länge som helst. älskar min släkt, fullkomligt älskar :) <3

     
brudparet äter tårta o sen styrdes dansgolvet - min pappa har alltid varit danskung, han lär förbli det för alltid
bilden är klockren, precis som min älskade pappa ;)

     

     
jag, daniel, malin o marcus utanför sörstad herrgård

     

     
brudparet med tärna o bestman - johan, faster, johanna, peter o mathias - fina fina johanna

     

     

 

     

bröllopet på sörstad herrgård var fantastiskt o helt underbart, som ur en saga
bilderna är lite huller om buller, men det får ni ta
nu har de kommit upp i allafall - precis som jag lovade
bättre sent än aldrig :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0