Upp över mina öron

2010-06-10 @ 14:28:49
det blev oavgjort på malmheden igår minsann, oväntat med ack så välförtjänt
igår hade det varit väldigt rättvist med en norbergsk seger faktiskt, väldigt rättvist
bästa laget på plan... faktiskt
jag o daniel firade mitt sommarlov med en varsin gudomligt smaskig daimstrut ;D
<3


på tal om sommarlovet så vet jag inte riktigt om jag har fattat att jag har sommarlov än för det känns hela tiden som att jag har nåt som jag glömt att göra
men jag försöker skjuta den känslan åt sidan genom att sysselsätta mig med andra saker istället
som att springa upp o ner till tvättstugan t.ex. eller diska, eller plocka undan lite, eller duscha
haha

nu gillar jag tanken på att daniel slutar jobbet snart
för vi ska nämligen spendera vår eftermiddag i avesta :)

förresten, jag har ju glömt meddela eskiln-resultatet från i tisdags... herregud!!
jag delade förstaplatsen den här gången, så det tar sig minsann ;)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0