Tack hjärtat

2010-06-20 @ 14:56:29

idag är en såndär dag när man funderar över vart tiden har tagit vägen, även fast det egentligen inte spelar någon roll
för tiden får ta vilka vägar den vill - så länge jag får spendera den med dig daniel
idag firar vi 6 månader du o jag, o jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu
du är helt fantastisk på alla sätt o vis o jag ser hela tiden nya saker hos dig som gör att jag älskar dig mer o mer
för det gör jag verkligen, jag blir bannemig mer kär i dig för varje dag som går
känslan är helt underbar, magisk o ofattbar - precis som du
ingenting har någonsin känts så rätt förut, ingenting
men det här gör det, du o jag... garanterat!
<3

     

daniel drog med mig till elsas för där hade han minsann bokat ett mysigt litet bord till oss kl 13

vi blev mottagna o behandlade på ett sätt som gjorde att jag kände mig lite som victoria säkert gjorde igår :P

ingen kö behövde vi stå i (o då ska tilläggas att det var bra med folk o kö därinne) o sen fick vi gå o sätta oss o så kom de ut med allt till oss

på brickan stod det inte bara fika, utan även en stor fin o alldeles underbar bukett med blommor som daniel hade sett till att jag skulle få, i den hittade jag det mest underbara kortet

 

  
på fatet fanns det sex stycken hjärtan, som fick symbolisera våra sex månader
o som om det inte vore nog så fick jag även veta att jag, när jag vill, får boka in en helkropps- o ansiktsmassage på lagunen - inte konstigt att man är lycklig!

daniel, tusen tack för allt du gör för mig
tusen tack för att jag får vara din!
JAG ÄLSKAR DIG, mer än du någonsin kommer kunna förstå

<3


Kommentarer
Postat av: Mariuskathrine

Interesting. No more comment :)

2011-03-15 @ 08:39:32
URL: http://mariuskathrine.blog24h.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0