Sommarlov 2010 - check!

2010-06-09 @ 14:35:46
wihoooooo, jag har nu officiellt haft sommarlov i snart tre timmar o det är bannemig fullkomligt underbart
tentan är klar o jag ska skicka in den ikväll, ska bara titta på den så den ser ok ut en gång till först
men ja, det är knappt så jag förstår... nu har jag bara en termin kvar, en! det är helt galet
jösses vad jag behöver det här nu känner jag
känns som man tänker pedagogik 24/7 o har ångest över hur man ska skriva för att det ska tillfredsställa andra
men nu är det slut på det, nu tänker jag inte göra det nå längre, inte de närmsta månaderna i allafall
för nu ska jag njuta o njuta o njuta
välkommen du sköna sommar!

när jag blev klar fick jag så extremt mycket energi så jag stack ut o sprang en sväng
vart nog en bit, o hyfsat tempo tror jag nog att jag höll också
men ändå var jag knappt trött när jag kom tillbaka, o det är jag inte nu heller
jag vill inte påstå att jag skulle vara nå speciellt bra eller så, det jag menar är bara att energin jag får av att veta att jag äntligen har fått sommarlov är överväldigande
jag kommer nog studsa resten av kvällen :)

nu ska jag börja förbereda lite mat tills hjärtat kommer hem
jag längtar efter honom <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0