Som en saga

2010-06-07 @ 14:57:11

tusen tack till alla som var med o gjorde denna helg helt magisk
bröllopet var hur fint som helst, som en saga fast på riktigt
sångerna tycker jag gick bra o solen sken från en näst intill klarblå himmel
det var så oerhört kul, så obeskrivligt kul
jag vet inte vad jag ska säga egentligen, punkt
<3

bott på hotell har vi gjort också, det är alltid mysigt
o åkt massvis med bil, men vad gör det när man har tidernas finaste sällskap?
jössemig vilken familj jag har
<3



idag har jag lite ångest för idag är det första dagen på terminens sista skolvecka

vilket innebär att jag för tillfället sitter o skriver på sista tentan

den är grotesk o jag har setat o skrivit oavbrutet sen klockan var 10

när älsklingen kommer hem tänker jag inte skriva nå mer, då tänker jag bara försöka samla kraft inför morgondagen när jag tar tag i det här igen

jag efterlyser en stor hög med motivation, jag har nämligen ingen!

 

det togs hur mycket bilder som helst på bröllopet i helgen, o jag lovar att jag ska lägga upp några här

men det blir förmodligen inte den här veckan, allt beror på hur det utvecklar sig med tentan

blir jag klar så kommer nog bilderna, men blir jag inte klar förrän på fredag så får ni helt enkelt vänta

 


Kommentarer
Postat av: Sandy

Fina ni ! Klänningen var sjukt fin var har du handlat den ?:) puss <3

2010-06-07 @ 22:51:40
Postat av: Anonym

Varsågod - ventilera

2010-06-07 @ 22:52:06

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0