Solen med hjärtat

2010-06-22 @ 16:02:24
igår kom solen på besök, wihoooo sa vi åt det o gick ut o la oss på gräset här utanför
det var så mysigt att ligga där o sola tillsammans med hjärtat, det är väl typ den enda fördelen med att han jobbar eftermiddag ibland... att man kan sola tillsammans på dagen o att man får äta frukost tillsammans :)

när daniel åkte till jobbet kom mamma förbi o hämtade upp mig
vi styrde kosan mot åsby o jag blev smått förälskad i den inredning som fanns o allt plock o pill, gud jag hade velat ha hur mycket som helst :P
kom hem ganska sent o tog det då lugnt resten av kvällen

idag har vi legat ute o solat igen, gick upp extra tidigt så vi skulle hinna njuta extra länge av solskenet :)
daniel ville bjuda mig på mat så därför åkte han o köpte varsin sallad åt oss som vi glufsade i oss här ute på gräset.. sååååå himla mysigt, vi längtar till semestern - big time! <3

nu sitter jag o väntar på att pappa ska komma över o hämta mig, jag tänker spendera kvällen i beautytown
jag har planerat att vinna tipspromenaden ikväll o så ska jag o märta förmodligen ut o springa en sväng, härligt :)
daniel kommer till paradiset när han slutar i natt för i morgon tänker vi fläka i solstolarna igen ;P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0