Norberg - Beautytown - Mjölby

2010-06-04 @ 15:55:30
idag har jag packat o plockat o haft mig precis hela dagen
hjärtat kom precis hem så när han är färdig så styr vi lasset mot beautytown för lite grillning o övernattning på paradiset
i morgon lär vi nämligen upp med tuppen o ratta bilarna mot mjölby för där vankas det bröllop
jag ska sjunga o solen ska vara framme
är så glad över att hjärtat ska med, marcus följer också med - det ska bli såååå roligt
vi kommer ha det great... mamma, pappa, malin, marcus, daniel o jag - o resten av släkten förstås ;)
hotellövernattning sen, det är väl alltid toppat, right?

på söndag kommer vi vara trötta
så i´ll be back on monday, då ska jag skriva tenta

TREVLIG HELG

Kommentarer
Postat av: Imresine

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-12-13 @ 08:33:44
URL: http://imresine.bloghandler.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0