Midsommar 2010

2010-06-27 @ 14:50:38




jössemig vad jag hoppas att er midsommarhelg har varit lika underbart fantastisk som min har varit
vi spenderade vår fredag på davidsbo med både daniels o mina föräldrar
det är så obeskrivligt roligt att umgås alla sex o det är fortfarande helt ofattbart att saker o ting kan bli, kännas o vara så helt hundraprocentigt rätt
vi åt supersmarrigt, spelade kubb o rundpingis o hade helt enkelt en helt galen kväll/natt
det enda negativa var att käraste carina slet av sin hälsena när vi spelade rundpingis, dock var vi inte säkra på att den var av just i fredags så hon höll i o var lika glad som vanligt mitt i smärtan
men efter läkarbesök igår så vart det alltså konstaterat - usch stackarn!
vi tänker på dig hela tiden

igår tog vi det annars mest lugnt, var ute på långprommis
hälsade på daniels mormor o morfar i nya lägenheten
körde hem mamma o pappas bil
åt, kollade på fotboll o mös på balkongen

idag har jag legat ute o njutit av solen lite
känner ju att man måste passa på nu när man i princip ska sitta inlåst i tre veckor :(
är tacksam över jobbet för pengarna behövs, men det skär i hjärtat att behöva vara inne när solen väl är framme
vi är ju inte överdrivet bortskämda med det liksom :/
men jag håller alla tummar jag har för att solen ska stanna kvar o berika våra resterande semesterveckor sen :)

daniel är iväg på innebandy nu så jag ska förbereda lite mat till kvällen o så ska jag slå mig ner framför tv:n o se england möta tyskland

hoppas på att kunna slänga in lite midsommarbilder här i veckan


daniel, jag älskar dig


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0