Ljuset i tunneln

2010-06-08 @ 13:58:39
igår blev hjärtat blixtinkallad på match så när han stack iväg på samling så stack jag ut o sprang
var näst intill perfekt löparväder o så gick det bra också dessutom - great :)

efter det så tog jag en dusch o sen gick jag ner o handlade lite innan jag gick till malmheden för att se på matchen med min fina svärmor, hon är så go så go så go! vi planerade lite inför helgen, ska bli så himla roligt :) 

matchen slutade med förlust så det var en hel hög tråkigt, men nu får de ladda om inför morgondagen istället
då hoppas vi på poäng :D hjärtat var dock hur duktig som helst, han spelade fram till alla tre målen!

idag har jag setat o skrivit på tentan, precis som igår
motivationen är ganska obefintlig, precis som igår
men nu börjar jag se ljuset i tunneln som man brukar säga o då känns det helt plötsligt mycket lättare
nu har jag bara diskussionsdelen kvar så nu tänker jag samla kraft resten av kvällen o ta tag i den det första jag gör i morgon bitti, mitt mål är nämligen att kunna skriva att jag har sommarlov i morgon kväll! wihoooooo :)

nu ska jag ta o diska undan det som står på diskbänken, sen ska jag invänta min älskling
ikväll blir det tipspromenad runt eskiln igen, idag ska jag bara vinna ;)



sandy: tusen tack för din kommentar <3 klänningen är köpt på MQ, puss!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0