Grattis Malin

2010-06-02 @ 12:27:40

idag avslutar märta sitt första år på mälardalens högskola o hon förtjänar verkligen ett rungande grattis för det!
du är helt fantastisk hjärtat <3

idag verkar massa andra också sluta, det gör mig lite avis eftersom jag själv inte slutar förrän nästa fredag
jag vill också ha sommarlov nu!

nu har jag precis ätit så nu tänker jag pallra mig ut o njuta lite av solen
idag blir det dock inte så himla lång stund med tanke på det faktum att jag råkade bränna mig en del igår
men det känns ju tokigt att vara inne hela dagen när solen väl är framme liksom :)

ikväll ska jag o sis åka till färna o titta på studentbal
vid ett sådant tillfälle kan jag inte hjälpa att jag längtar tillbaka <3

förövrigt måste jag tillägga att det var helt underbart att få krypa ner brevid älsklingen igår
nu känner man sig hel igen :)
<3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0