Däng - igen!

2010-06-01 @ 20:53:30

vad ska de bli liksom?
pappa slog mig runt eskiln idag igen.. med 11/12 rätt!
jag kanske måste börja inse att käraste papsen är för allmänbildad o bra för att jag nånsin ska ha en chans ;D
jag älskar min pappa!

mamma kände sig lite krasslig o valde därför att stanna hemma istället

vore ju synd att dra på sig nån nedrig förkylning nu när vi ska på bröllop i helgen

krya på dig älskade mamma <3



hade ju sista seminariet idag o det gick väldans bra
vi skulle ha valt en bok som vi sen skulle läsa högt ur för resten av gruppen o sen berätta hur vi hade tänkt använda oss av den i verksamheten
jag fick hur fina kommentarer som helst, så det är ju inte konstigt att man har gått omkring med ett ständigt leende på läpparna idag :)

fast det där leendet har ju förstås blivit bredare o bredare ju längre dagen har gått
för nu är det bannemig inte länge kvar innan jag får se min prins
kanske 1½?
jösses vad jag längtar!!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0