Biltvätt

2010-06-03 @ 20:08:54
igår hade jag en supermysig kväll med mitt hjärta till syster
jag hämtade upp henne strax efter 16 o så åkte vi ut till färna där vi kikade på studentbalen
efter det åkte vi tillbaka till beautytown o passade på att äta ute
hon fick ju faktiskt sommarlov liksom, då måste man få fira liiiite ;P

idag har jag tvättat hela dagen, fast jag har legat ute o njutit av solen en del också
efter att jag o hjärtat hade ätit oss mätta o belåtna på väldigt god mat
så åkte vi ner till davidsbo o tvättade bilen.. ordentligt!
så nu står den här utanför o glänser så fint så fint ;)
jag vill inte se att det är fågelskit på den när jag vaknar i morgon!!

när vi kom hem därifrån så stack vi ut o sprang o vi har ganska precis kommit tillbaka
var skönt, men jag får svårt att andas när det är den här tiden på året
pollen blandat med lite ansträngnings-astma gör väl sitt, men jag krigar på ändå :)

börjar nog packa lite smått ikväll så vi kan åka ganska så direkt efter daniel kommer hem från jobbet i morgon
det börjar närma sig nu... wihooooo :)

Kommentarer
Postat av: Corneliusmona

Nice site keep it up

2011-01-30 @ 16:53:25
URL: http://corneliusmona.blogfuture.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0