Är det torsdag idag?

2010-06-17 @ 17:28:07
herregud, jag har varit fullkomligt bedrövlig på det här den här veckan
man tycker att man borde ha all tid i världen nu när skolan är slut för sommarn, men icke
man far o flänger som aldrig förr, nästan i allafall

i lördags var det i allafall mästarnas mästare nere på davidsbo, det var helt fantastiskt
svärföräldrarna, mamma o pappa, tobbe o susanna, jag o daniel + lill-killen ett tag också
hur kul som helst!
god mat, massvis med tävlingar, högklassig underhållning o underbart sällskap
sån himla bra kväll!
ser redan fram emot nästa års drabbning ;)

i söndags köpte jag o hjärtat en engångsgrill o trotsade varenda mörkt moln på himlen
bra gick det o bra blev det, snacka om ljuvligt!

i måndags städade jag hela lägenheten, hela dagen - satt inte ner många minuter den dagen inte
men så gick jag ju inte upp kl 7 heller, är så fruktansvärt trött nu för tiden, jag skulle garanterat kunna sova ett helt dygn... utan problem - förmodligen för att allt släpper nu

tisdag innebar tipsprommis runt eskiln (jag o pappa delade segern ;D)
hjärtat var tvungen att jobba över så han kom direkt till paradiset där vi bjöds på fullkomligt fantastiskt god mat - jag har definitivt tagit receptet ;P
i all min rastlöshet tog jag beslutet att gå till fagersta, det var faktiskt rätt skönt

igår var det onsdag o då gjorde jag faktiskt inte så speciellt mycket, inte vad jag kan komma ihåg i allafall
man blir så knäpp på sig själv när man är ledig i veckorna, man har verkligen noll koll på vilken dag det är
men det är väl rätt skönt att få vara lite vilsen ibland, helt utan att det egentligen gör något ;P
njöt lite av solen i allafall, det gjorde jag
o så följde jag med hjärtat till kotknäckarn

idag har det varit full rulle igen
ställde klockan på 8 för att jag skulle hinna ner i tvättstugan tillräckligt många gånger innan kl 14
så var jag o handla o plockade undan lite - o förberedde eftermiddagen
mitt i allt detta fick jag finfint besök av märta o mamma - något man aldrig tackar nej till <3
o när kl var 14 så kom jossan, marie, jossan o johanna hit o åt lite kycklingpaj
o det har vi gjort tills nu, med massa prat på balkongen
så himla trivsamt - vilka hutlöst fina vänner man har :)
<3

idag var daniel tvungen att jobba över igen, men han kommer nog hem vilken minut som helst
i morgon är det fredag o vi längtar som tokar båda två :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0