4 timmar kvar

2010-06-19 @ 11:35:31
igår var det ännu en fantastisk fredag
åkte över till beautytown o hämtade upp märta runt 10.30, då stack vi till gymmet o avklarade ett riktigt roligt pass
trötta blev vi minsann ;D haha
sen åkte vi hem till paradiset o där spenderades resten av dagen o kvällen
daniel kom dit direkt när han hade slutat o när mamma kom hem så åt vi gott grillat grekiskt kött med tzatsiki, potatisklyftor o sallad
mormor kom ner o åt med oss också o det var så himla mysigt
jag o malin fick en varsin jätteröd o helt fantastiskt fin ros av mamma o pappa för att vi klarat denna termin i skolan, de är bäst - love them!
mamma skjutsade hem mormor efter ett tag o sen spelade vi lite uno
jag stod förmodligen för tidernas vändning - helt galet
pappa ledde med nio medan jag, hjärtat o mamma hade tre
sen vann jag sju omgångar på rad o därmed alltså passerade pappa på mållinjen som man brukar säga
det borde liksom inte kunna hända, haha
sen kollade vi lite på konserten som hölls för victoria o daniel innan vi åkte tillbaka till kornetten o kröp till kojs

idag är daniel på match o jag ska styra upp lite här
diska, gå o handla, duscha o fixa mat tills hjärtat kommer hem
samtidigt ska jag titta på både bröllop o fotboll

victoria o daniel gifter sig idag, det har förmodligen inte undgått någon alls
jag tycker det ska bli spännande :)
kan personligen tycka att allt ståhej runtomkring blir lite överdrivet, man behöver faktiskt inte sända dygnet runt från stockholm idag
några timmar kan vara ok, men typ 20? känns lite tooooo much
men hursom, det ska bli spännande o jag tänker definitivt titta

victoria har sin daniel o jag har min
jag älskar honom, älskar älskar älskar honom!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0