23.10 - Godnatt

2010-06-23 @ 23:09:46
mysig tisdagkväll följdes upp av mysig onsdag
hjärtat kom som sagt till paradiset när han slutade o efter frukosten i morse så tog vi plats i de himmelska solstolarna, där blev vi kvar kan man säga
mamma o malin var hemma också så det var bra med täckt yta på baksidan minsann - så himla kul :)
daniel åkte till jobbet vid 14.20 o jag åkte till frissan
en timme senare var jag hemma o greps då av lite panik
jag insåg då att 20 cm kortare hår verkligen är 20 cm kortare hår - jag hade inte riktigt förberett mig på det
men ju längre tiden går desto mer lägger sig paniken
mitt hår brukar ju växa som ogräs, så därför borde jag ju få tillbaka håret om ett tag igen
men jag ska nog lyckas vänja mig vid det här... det är ju faktiskt fortfarande långt egentligen
men det är klart att 20 cm känns, det gör det

efter frissan så skjutsade mamma hem mig till norberg igen o nu i kväll har vi spenderat vår tid på malmheden
det blev stryk, men tillvaron på läktaren var i allafall trivsam o underhållande ;D

nu är jag trött som en gnu så därför tänker jag krypa till kojs
kommer först med tre konstaterande punkter dock:
- jag känner mig knallröd i ansiktet
- jag har fått 3 veckors jobb, med start på måndag
- att slå pappa på tipspromenaden är bannemig en omöjlighet! ;P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0