Midsommarbilder

2010-07-08 @ 12:12:27

     

 

     
fina svärmor o jag

 

     
mamma o pappa gled in på davidsbo o vi dukade upp direkt ;D

 

     
kubbkonstellation 1 - pappa, daniel o carina vs. mamma, lars-erik o jag. vi fick stryk

 

     
kubbkonstellation 2 - killarna vs. tjejerna. ni kan själva räkna ut vilka som vann ;) det berodde förmodligen på rundpingispausen mitt i. jag o min vackra mamma

 

     
svärmor o mamma

 

     
daniel o jag - mamma, jag, daniel, pappa
<3



sådär, kände att jag låg lite efter med den utlovade uppdateringen av midsommarbilder
men nu är dom på plats alltså :)
helt underbar dag med god mat, rundpingis, kubb, musik, skratt o fullkomligt älskvärt sällskap
<3

mamma o pappa - lars-erik o carina - jag o daniel


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0