Ett maraton av bilder

2010-07-14 @ 20:52:33

när jag inte jobbar o känner mig som en zombie njuter jag av livet
o eftersom uppdateringen här är under all kritik nu för tiden så får bilderna tala för sig själva


     
jag o hjärtat en mysig sommarkväll på bryggan vid bålsjön

     
årets första dopp

     
när det inte finns någon bild på tv:n så dukar vi upp med middag framför vm-fotboll på datorn

 

     
kvällsmys på balkongen

 

     
sommarmiddag på paradiset inleddes med provresning av tältet - tänkte att det vore bra att vara så förberedd som möjligt

 


o bra som tusan blev det - den här semestern kommer bli perfekt <3

      

     

 

     

 

  


daniel, jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: saman

ni ser grymt lyckliga ut :) glad för er/din skull.

2010-08-14 @ 01:03:26
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0