Trevlig helg

2010-07-03 @ 09:54:35

jag har på riktigt inte rört datorn på en hel vecka, jag har inte ens tryckt på av o på knappen
livet flyter precis lika bra för det, toppen!

i måndags började jag jobba, att gå upp 04.30 är inte min grej o att sen ha haft krassel till bihang varenda dag har gjort att det inte har hänt så himla mycket den här veckan
i måndags kväll åkte jag o daniel iof o bada, o i onsdags åkte vi fram o tillbaka till västerås - likaså på torsdagen
det resulterade i att bilen gick från ofixad till fixad, vilket är skönt
jag har nog aldrig sovit så mycket o somnat så snabbt som jag har gjort den här veckan
o igår vaknade jag upp o kände mig okrasslig igen - så himla skönt
orka vara hängig när det är solsken o helg liksom, icke!

jobbet har gått bra, det har det
o jag ser fram emot att få malins sällskap de här två veckorna som är kvar <3

nu tänker jag gå ut o njuta av solen o invänta min älskling som jobbar några timmar till idag
sen ska vi åka till bryggan o sola o bada tills kvartsfinalen mellan tyskland o argentina börjar
mys-deluxe som ni hör - jösses vad jag älskar dig daniel!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0