Mammas födelsedag

2010-07-18 @ 09:55:30

i fredags vart det semester, 13.12 prick! så himla skön känsla när man stämplade ut o snurrade runt i grinden ;D
wihoooo så jag o märta när vi satt oss i bilen o styrde hemåt
släppte av henne på paradiset, åkte hem o möttes av min fina älskade daniel som jag har saknat huuur mycket som helst
vi började med kycklingpajen, gjorde kladdkaka o fixade oss inför kvällens kalas
16.30 tror jag vi var på paradiset igen, mamma skulle firas för sina 45 fyllda :)


     
vi dekorerade kladdisen med jordgubbar ;P

     
kalas ute i trädgår´n



GRATTIS KÄRA MAMMA
jag älskar dig!



igår var det full rulle här på kornetten
ställde klockan på 9, åt frukost, tog en promenad runt sjön, stannade till vid klackbergsbadet
gick hem, diskade, städade toaletten, handlade, lagade mat, packade, hämtade lite grejer på davidsbo
gav svärfar sin födelsedagspresent, åkte hem, såg på film, gick o la oss
inte en lugn stund faktiskt ;D
hör o häpna, vi är så gott som klara med allt
sååå himla redo att sticka iväg på en två veckor lång semester i morgon, wihooo
vi har resfeber båda två!

idag hoppas vi på sol så vi kan lägga oss vid noren o njuta

daniel, du är så mycket mer än jag någonsin vågat drömma om
jag älskar dig!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0