Idag o i morgon

2010-07-07 @ 12:41:30

jag hinner inte med det här som jag skulle vilja märker jag
är väldigt dåligt med inlägg nu för tiden, men iof så brukar det ju bli så både på sommaren o på vintern
man har liksom annat för sig än att sitta vid datorn då
ni får acceptera det helt enkelt :)

nu ska jag snart ta o styra över till paradiset o hämta upp syster innan det är dags för dagens eftermiddagsskift
det näst sista för den här veckan, ska bli så himla skönt när kl slår 23 i morgon kväll - för då är det helg!! :)

sen är det bara en vecka kvar att slita sig igenom innan vi sticker på semester
var nog längesen jag längtade så mycket till semestern som jag gör nu
kommer bli bäst :) <3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0