www.ny-hälsena.nu.tack

2010-01-07 @ 17:58:12
sådärja, nu är jag nästan färdig med min torsdag :) var iväg o tränade som sagt, det hade väl kunnat gå bättre om man säger så. förstår inte varför min hälsena ska hålla på o trilskas med mig hela tiden :/ drygt värre! om någon vet var man kan köpa en ny - please let me know, jag tar en direkt!

åt för typ en halvtimme sen o nu håller jag på o packar ner det sista i min gamla välanvända o kära goif-väska. det var tider det förövrigt, när man spelade fotboll i, på o med goif o hade träningar som alltid gjorde att man åkte därifrån med ett tokbrett leende på läpparna o där man omringades av människor som verkligen inte går av för hackor! shit, såna gånger saknar jag fotbollen

träning om en stund, men inte för mig som ni vet. daniel kommer o hämtar mig mitt i o det ska verkligen bli så himla kul att se honom, 2 dygn utan är alldeles för mycket :) <3

kanske ska ta o försöka hinna läsa igenom tentan som jag ska opponera på nu innan det är dags att åka? tror så minsann

Kommentarer
Postat av: Olivia

åh goif tiden <3

2010-01-07 @ 18:39:06
Postat av: Sandy

De gångerna saknar jag också fotbollen som attan ! : )

Goifen förde oss samman ;) hah

2010-01-07 @ 20:25:12

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0