What is?

2010-01-19 @ 14:09:53
idag är en såndär dag när man inte känner sig riktigt på topp.. jag är trött, har ont i huvudet o känner mig allmänt sådär opepp. men annars är det förstås precis lika bra som vanligt :) känns som det finns en väldigt stark bidragande orsak till det nu för tiden ;P <3 jag har donat lite på mitt rum idag, bytt sängkläder, dammat av lite o försökt få undan det som undanplockas kan, men mitt rum är inte så himla stort i relation till allt jag vill ha in där i, så därför känns det nästan stökigt även fast man precis har städat. men det är sånt man får ta helt enkelt :) jag lever ju inte mitt liv på rummet direkt :P när klockan är 14.45 slutar älsklingen jobbet, så då brummar han hit på en gång. det blir som vanligt huuuur bra som helst :) blir till o laga lite mat o sen ladda inför träning. fortfarande ingen innebandy för min del, men jag hade tänkt gå på gymmet i allafall. men nu tror jag minsann att jag har tänkt om, daniel pratade nämligen om att han skulle ut o springa en sväng här medan jag är på träning så jag känner mig nog mer sugen på att följa med på den springvändan än o vara på gymmet, faktiskt. så jag tror att det får bli så :) nu ska jag ta ut sopen, ciao

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0