What about today?

2010-01-12 @ 12:43:09
ge mig en grävspade! det är ungefär jag känner just nu.. opponeringen vart dryg helt enkelt o dubbla budskap från någon som egentligen borde ha stenkoll gör mig aningen irriterad
men det är väl livet i guess, bara o bita i´t liksom
gick ju egentligen inte heldåligt även om jag inser att jag förmodligen får det att låta så, in fact så gick det väl kanske egentligen inte dåligt överhuvudtaget för det sas ju extremt mycket positivt också, men smågrejer liksom.. orka vara petig!

men aja, nu tänker jag vända på det här - tvätta bort irritationen o helt enkelt bara vara glad
för det är ju det jag är egentligen! o efter att ha pratat med hjärtat så känns det som att det kommer gå ganska lätt att tvätta bort det där :) du är bäst daniel.

nu är det snart dags att börja traska iväg mot synsam, nya linser på ingång. great!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0