Vi som ger kaoset ett ansikte?

2010-01-08 @ 18:13:23
eller ja, vår bil åtminstone. gårkvällen var hur bra som helst, kan inte bli så mycket annat i hjärtats sällskap :) daniel är iväg o spelar cup i skinkan nu o jag hade planerat att jag skulle hinna se de två första matcherna, men eftersom jag var tvungen att hämta lite extra grejer så släppte han bara av mig här hemma först så skulle jag komma så fort jag kunde.. kruxet var bara att så fort jag kom innanför dörren så möttes jag av pappas suck över att "bilen är paj". great liksom! så jag vart liksom ganska fast här.. nu är det dock en hyrbil påväg hit, men jag har ju missat matcherna :( skapligt trist!

nu ska vi i allafall ta o äta lite tacos o så fort hyrbilen har kommit så åker jag över till norberg o kikar på let´s dance o inväntar godingen :) fredagsmys!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0