Varken glid eller fäste

2010-01-26 @ 10:18:44
men vad gör det? pappa letade fram de där gamla skidorna igår after all o jag fick minsann med honom ut i spåret
det var redigt kul faktiskt, trots att jag varken hade glid eller fäste. haha :P

älsklingen kom hit efter sin träning igår, jag kan inte annat än älska varje sekund <3

tisdag idag o ganska fullspäckat schema
plugg nu, lunch, upp till eve, hem o göra mat, träna o plugga ännu mer
känns som jag kommer somna gott ikväll :)

jag är förresten fullt medveten om att jag bör trixa om min design, jag inser liksom att det inte är jul längre ;P men det får bli när det blir helt enkelt - o ni får stå ut tills dess :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0