Späckat

2010-01-07 @ 12:09:25

det känns som man börjar komma tillbaka till vardagen allt mer nu, vare sig man vill eller inte
kände att jag hade en hel del att hinna med idag så därför ställde jag klockan på 8.30 i morse, men som vanligt när klockan ringer så önskar man att man hör fel
upp o åt frukost o sen begav jag mig till räven o lämnade lite papper o pärmar till eva, blev kvar en bra stund o prata med henne - jag vill tillbaka! :) därifrån styrde jag kosan mot bibblan o fixade lite med böcker inför nya kursen som börjar om två veckor o sen gick jag hem igen
det var ohyggligt skönt ute idag måste jag säga, riktigt riktigt skönt

nu har vi precis ätit lite lunch jag o majsan så nu ska jag packa väskan o åka iväg till gymmet en sväng
hade ju tänkt att jag skulle ta gymmet ikväll under innebandyträningen, men upptäckte i morse att de har stängt just den tiden? så därför tar jag´t nu istället o så åker jag ner o kikar lite på träningen sen istället, innan jag åker till daniel :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0