Seven days

2010-01-27 @ 13:01:05
'lilla vän, du är pappa o mamma i ett'
håller på o packar ihop mina grejer, men övar lite på låten som jag ska sjunga på dantes dop på lördag samtidigt :)
himla gosig text måste jag säga, himla gosig kille! han hade växt när jag såg honom igår, o han är verkligen hur söt som helst.. ska bli fint med dop :)

seminariet i morse gick kanonbra o det kändes som poletten trillade ner idag, vilket känns extremt skönt med tanke på den panik jag fick efter grupparbetet igår kväll.

jag insåg förresten precis att jag fyller år om en vecka, prick! man får tycka att sånt är kul va, även om man fyller 22? ;P haha

Kommentarer
Postat av: Samthale

Great site. Keep doing.

2012-07-05 @ 12:10:21
URL: http://samthale.bloglyric.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0