Perfektion - på riktigt

2010-01-18 @ 10:20:19
godmorgon, nu är julen bortplockad på mitt rum - jag ljuger om jag säger att det inte smärtar en aning i hjärtat. det är alltid lika tråkigt att plocka bort julen, även om jag inser att det är nåt som måste göras.. skulle nog se tokigt ut om ljusstakarna o alla stjärnor var kvar i varenda fönster runt midsommar liksom :P but still..

igår var det en riktig mys-söndag o jag kan inte annat än älska våra mys-söndagar. han är bäst helt enkelt, min daniel <3

fredagen då som sagt, den kunde bannemig inte ha blivit bättre. så himla toppad!
daniel kom hit strax innan 12, då tog vi en riktigt skön långprommis, åt svingod korv o åkte sen mot norberg (dock med två depåstop inräknade). daniel släppte av mig hos sig o åkte sen till davidsbo med alla grejer medan jag gjorde iordning mig.. när vi var klara båda två så åkte vi till davidsbo o började med maten, daniel svängde över till fagersta o hämtade upp mamma o pappa medan jag o föräldrarna hjelm gjorde färdigt det sista. de kom tillbaka ganska prick halv 7 o det blev välkomstdrink, hälsning o förrätt.. ja herregud, lägg till en ordentlig varmrätt, efterrätt o uno på det så förstår ni ju att det var klockrent :) det var verkligen längesen jag hade så ofantligt roligt, vi skrattade så varenda mage krampade, bokstavligt talat! haha. jag tror fortfarande inte att jag riktigt har fattat hur perfekt det faktiskt var.. jag o daniel har försökt beskriva flera gånger, men det går bara inte.. helt underbart! vi har världens bästa o finaste föräldrar, utan tvekan! tack för den fredagkvällen <3

"tickar det i din mage? nej.. då har du inte druckit ur!", hoppsan kerstin, brödrostar o kaviartuber..
ja, jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst.. perfekt som sagt, perfekt.


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0