Mönster o generaliseringar

2010-01-21 @ 14:57:33
jösses, vart har den här dagen tagit vägen? klockan är liksom snart tre
jag klagar iof inte på det, för när klockan har blivit tre så dröjer det inte länge förrän daniel kommer hem igen :)
jag har pluggat en hel del idag, och faktiskt fått himla mycket gjort - åtminstone är känslan så i allafall, och det är skönt
har äntligen fått kommentarer på b-uppsatsen från min lärare nu också så nu är det bara att ändra på det där ytterst lilla o sen lämna in den för gott :) gud så skönt!

annars har jag inte gjort så mycket faktiskt, var iväg till ica o handlade lite bara
o så har jag diskat o plockat lite i köket, men annars har det bara varit plugg som sagt

jag o hjärtat styr ugnspannkaka ikväll, jag förstår att ni är avis ;P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0