Matteplugg

2010-01-28 @ 11:36:27
hej på er, shit vilken trevlig gårdagskväll jag hade
micke o johanna hämtade upp mig o älsklingen strax efter tre o så åkte vi iväg till västerås i snörusket
åt helt sjukt god mat på gränden o så passade vi på att shoppa lite också innan vi åkte till matchen :)

träffade på lill-killen o pappa hjelm i dörren, det är ju alltid trivsamt som tusan <3
o märta som var där med marcus, sebbe o robin
tog plats på E4an o såg en riktigt spännande innebandymatch
trodde att vi skulle flyga ur kroppen av glädje när tobbe gjorde 3-2 till VIB efter typ 17.40 i sista perioden
men det la sig ganska snabbt när falun kvitterade till 3-3 bara typ 2 sekunder efteråt :/
förlängning blev det, men där hände det inte ett smack så det slutade så.. 3-3
himla kul att se i allafall :)

det blev sent innan vi var tillbaka i norberg igår så vi somnade ganska fort både jag o daniel tror jag :)
sovit som en stock har jag gjort också, vaknade till när hjärtat skulle åka till jobbet, men somnade om direkt o sov tills klockan ringde 8.30
då gjorde jag iordning lite frukost o sen dess har jag setat o pluggat
det är nämligen tänkt att vi ska göra en diagnos i morgon, men jag väljer att ha lite framförhållning o försöka göra klart den idag istället så jag kan vara lite ledig i morgon :) bra va?!
är faktiskt ganska klar nu tillochmed, är typ 2 uppgifter tror jag som jag har klurat med nu ett bra tag, men om man lägger ifrån sig några timmar så kanske man kommer på´t sen? :)

ska ta o klä på mig o ge mig iväg till ica
ut i snörusket liksom :)

måste passa på att tacka hillevi så otroligt mycket för den fina kommentaren jag läste när jag loggade in här på bloggen i morse.. tusen tack!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0