Livet på en pinne

2010-01-03 @ 19:02:32
middagen igår var väl bara hur överbra som helst? oxfilé, potatisgratäng, rödvinssås, sallad o panacotta med jordgubbar till efterrätt. o hypermysiga sällskapet förstås! shit vilken kväll
spela spel gjorde vi också, jag o daniel trodde att vi var överlägsna, men blev tydligen besegrade på slutet
vi är förstås helt ovetande om vad som egentligen hände ;D hahaha. men vi kom ju inte sist i allafall ;P 
lite soffmys med film efter det o sen var kvällen gjord liksom
tror vi somnade som två fullkomligt utmattade barn så fort vi la oss, haha :P

brakfrukost i morse o sen en promenad upp till mormor för lite fika
sen slank jag o daniel ner till fagerstahallen för att kolla på lite innebandy, men vi gav upp efter två perioder o kände att tacos var lite mer lockande så vi åkte hem, jag slängde ihop lite grejer o så styrde vi kosan mot fontan på direkten
skumtomtar hade de ju dessvärre inte, o inte ica centrum heller så det blev ett himla pådrag vill jag lova
tacka gud för ica här i norberg som faktiskt hade en riktigt fin påse.. den äter vi garanterat upp ikväll ;P
träffade daniels mormor o morfar på ica också tillochmed, mysigt som bara den

det är semifinal i JVM i natt o det är tänkt att vi ska hålla oss vakna o titta på det.. bannemig om vi somnar liksom! :P

känns som livet är himla bra för tillfället.. fantastiskt, obeskrivligt o alldeles underbart <3 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0