Lilla barn

2010-01-25 @ 14:16:24

vad glad man blir när man märker att ni fortsätter kika in här även fast jag är alldeles för dålig på att uppdatera nu för tiden. tack för det o skärpning från min sida :)

jag har haft en fabulöst fin helg! fredagskväll med tjejerna som ni vet, sjukt överbra fredagskväll i might add
hur kul som helst! hjärtan åt allihopa :)
gick upp tidigt i lördags o åkte till ramnäs o kollade när tjejerna spelade innebandy
hjärtat var i västerås o kom direkt till ramnäs därifrån, sen släppte jag honom inte ur sikte ;P haha
efter matchen åkte vi till norberg, med ett lite stop på fontan iof, men ändå
styrde lite käk o njöt av att det var lördag helt enkelt
igår var det söndagsmys med promenad, lördagsrester o blåsningsgodis - svinbra helt enkelt :)
dessutom fick älsklingen världens bästa blixtidé runt sex-tiden igår så han följde med hit o sov.. great!

idag har jag haft första seminariet på den här kursen o det hade väl kunnat gå lite bättre.. ljudet ville nämligen krångla hela tiden!! men det var ju inte bara mitt ljud som krångla, o inget som någon var nå speciellt förvånad över heller - det är nästan alltid någons ljud som inte fungerar. det är väl största nackdelen med att plugga på distans i guess. men hur som helst, det var bra ändå :)

har precis fått veta vilken låt jag ska sjunga på dopet på lördag också så nu sjunger jag för fullt vill jag lova ;P
pluggar samtidigt också - vem sa att jag inte kan göra flera saker samtidigt? haha

lite luft vore trevligt förresten, hej


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0